پاسداشت مقام معلم زمینه‌ساز ارتقاء و پیشرفت جامعه است

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۶ کد : ۳۳۹۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۲
سرپرست معاونت غذا و دارو به مناسبت بزرگداشت مقام معلم گفت: جامعه‌ای که در آن، معلمان شان و احترام داشته باشند، قابل پیشرفت است و اگر معلم، جایگاه واقعی‌اش شناخته نشود، آن جامعه روی پیشرفت را نخواهد دید.
پاسداشت مقام معلم زمینه‌ساز ارتقاء و پیشرفت جامعه است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر علی یادگاری، با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت شهادت استاد مطهری، روز معلم را به تمامی معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

در پیام سرپرست معاونت غذا و دارو اراک چنین آماده است: دین مبین اسلام تاکید ویژه ای بر علم آموزی و ارتقا دانش داشته و اهمیت تعلیم و تعلم در کلام الله مجید و سیره پیامبر عظیم الشان اسلام و معصومین (ع) مبرهن و آشکار است.

در ادامه پیام یادگاری آمده است؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه و تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین انقلاب در کلام و سیره جایگاه والای معلمان را برای همه ترسیم کرده اند.

در پیام وی تاکید شد: تردیدی نیست که معلمان به عنوان نسل سازان و ارتقا دهندگان مادی و معنوی جامعه می‌توانند آینده کشور را ترسیم کنند و دولت انقلابی و جهادی تلاش کرده آن گونه که می‌تواند توجه لازم را به مقام و جایگاه معلمان داشته باشد.

سرپرست معاونت غذا و دارو در پایان گفت؛ اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به تمامی مردم استان خصوصاً معلمان، اساتید و اعضای هیأت علمی، مربیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض کرده و امیدوارم با همراهی همه دلسوزان استان بتوانیم گام‌های مؤثری در تربیت نسل برداریم و آینده‌ای روشن برای این استان ترسیم کنیم.

کلید واژه ها: روز معلم تبریک معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :