تلاش کارگران در شکوفایی اهداف تأثیرگذار است

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۰ کد : ۳۳۹۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۳
معاون غذا و دارو اراک در آیین بزرگداشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران و نیروهای خدماتی معاونت غذا و دارو گفت: بدون شک اهتمام و تلاش کارگران در شکوفایی اهداف تأثیرگذار است.
تلاش کارگران در شکوفایی اهداف تأثیرگذار است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، در این جلسه که با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و مدیر امور عمومی مجتمع الغدیر برگزار شد، مسئولین پای صحبت های کارکنان خدماتی معاونت نشستند  و مشکلات ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر علیمرادیان در این جلسه گفت: جامعه دانشگاهی به مثابه یک خانواده است و تفاوتی بین کارکنان نیست و همه به یک میزان در پیشبرد اهداف دانشگاه موثر هستند و نقش دارند.
وی هفته کارگر را فرصتی مناسب برای تبیین نقش تأثیرگذار و خطیر کارگران در تولید و اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده و بدون شک اهتمام و تلاش کارگران برای شکوفایی اهداف بزرگ کشور اثرگذار است.

معاون غذا و دارو  تاکید کرد: کارگران این قشر زحمتکش در مسیر رشد، خودکفایی و رهایی از وابستگی به بیگانگان، تأمین نیازهای اساسی و روزمره جامعه، رشد و رونق اقتصادی و افزایش تولید پرتلاش و ثابت قدم هستند.

در پایان نشست از کارکنان خدماتی معاونت به مناسب روز جهانی کارگر تقدیر و تجلیل شد.

کلید واژه ها: تجلیل کارگر معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :