به صورت سرزده صورت گرفت؛

بازدید سرزده سرپرست دانشگاه به همراه معاون غذا و دارو اراک از مراکز ارائه خدمات در ایام نوروز

۰۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۵۱ کد : ۳۴۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۵
سرپرست دانشگاه به همراه معاون غذا و دارو اراک در راستای نظارت بهداشتی درمانی وستاد تسهیلات نوروزی مسافران در ایام نوروز از داروخانه های بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و داروخانه های خصوصی و عطاری ها این استان بازدید کردند.
بازدید سرزده سرپرست دانشگاه به همراه معاون غذا و دارو اراک از مراکز ارائه خدمات در ایام نوروز

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، این بازدیدها در راستای نظارت بر عملکرد همکاران بیمارستان ها وموسسین داروخانه های خصوصی همچنین گفتگوی رودرو و شنیدن مشکلات آنان، انجام شد.

همچنین در این بازدید دکتر جمالیان سرپرست دانشگاه و دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو  در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با بیماران و همراهان ایشان گفتگو و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفته و دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلات را صادر نمودند.

دکتر جمالیان به همراه دکتر علیمرادیان با حضور در قسمت های مختلف داروخانه ها این مراکز در جریان روند خدمت رسانی به بیماران و همراهان قرار گرفتند .

سرپرست دانشگاه ضمن تقدیر از تلاش و زحمات کارکنان ، عملکرد داروخانه های این مراکز را رضایت بخش دانست.

دکترعلیمرادیان گفت: علاوه بر بازدید های روزانه که به طور مستمر هر روز بازرسین اداره نظارت بر امور دارو صورت میگیرد شخصا به طور سرزده از دارو خانه ها و نحوه خدمات رسانی دارویی و وضعیت کمبود های دارویی مورد بررسی قرار دادند.

وی در پایان هیچ گونه مورد خاص و کمبود دارویی مشاهده نگردید و مراجعین از ارائه خدمات دارویی در استان راضی بودند.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: دکتر جمالیان دکتر علیمرادیان بازرسی ستاد تسهیلات نوروزی


نظر شما :