به همت معاونت غذا ودارو اراک ؛

بیش از۲۰۰ نمونه پذیرفته شده در ایام نوروز در آزمایشگاه کنترل مواد غذایی اراک

۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۷ کد : ۳۴۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۴۷
در راستای ارائه خدمات در ایام نوروز بیش از ۲۰۰ نمونه پذیرفته شده ازسوی معاونت بهداشت و اداره نظارت دراین ایام توسط آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک مورد آزمایش قرار گرفت.
بیش از۲۰۰ نمونه پذیرفته شده در ایام نوروز در آزمایشگاه کنترل مواد غذایی اراک

به نقل ازروابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،مهندس معین فرمدیرآزمایشگاه کنترل مواد غذایی و آرایشی بهداشتی  دانشگاه از انجام بیش از 200 آزمایش شیمیایی و میکروبی بر روی مواد غذایی و بهداشتی از آغازستاد تسهیلات نوروزی خبر داد.

مهندس معین فرافزود: آزمایشگاه کنترل معاونت غذا و دارو در تعطیلات نوروز به منظور تأمین سلامت مواد غذایی به صورت تمام وقت (24 ساعته) در حال انجام امورمی باشد.

مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی در ادامه بیان کرد؛ از 15 اسفند 97 تا 10 فروردین 98 این آزمایشگاه، دربخش های شیمی و میکروبشناسی فعال بوده و نمونه های مواد غذایی ارسالی به ویژه مراکز بهداشت و اداره نظارت برمواد غذایی استان را پذیرش و مورد آزمون قرار داده است.

شایان ذکر است؛ آزمایشگاه تخصصی کنترل مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک با کادری مجرب در راستای کنترل سلامت و بهداشت مواد غذایی و بهداشتی مشغول به فعالیت می باشد تا همشهریان گرامی مواد غذایی و بهداشتی را به صورت سالم و بهداشتی دریافت نمایند.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: آزمایشگاه کنترل مواد غذایی مهندس معین فر ستاد تسهیلات نوروزی


نظر شما :