روابط عمومی کارآمد نقطه عطف پیشرفت و تحول سازمانی است

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۳:۰۷ کد : ۳۴۳۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۳
معاون غذا و دارو اراک گفت: روابط عمومی کارآمد نقطه عطف پیشرفت و تحول سازمانی است.
روابط عمومی کارآمد نقطه عطف پیشرفت و تحول سازمانی است

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛دکتر عباس علیمرادیان در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است.
متن این پیام به شرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم

 27 اردیبهشت ماه به نام روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است، روزی که باید به نقش اثرگذار و بی بدیل روابط عمومی در تغییر و تحولات سازمانی بیش از گذشته توجه داشت. بدون شک روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه و پیشرفت در تمام ابعاد آن در روشن‌گری افکارعمومی است.
امروزه دنیای ارتباطات دچار تغییرات شگرفی شده که نسبت به ادوار گذشته قابل شرح و توصیف نیست، تولد شبکه های اجتماعی و رسانه های دیجیتال ارتباطات را در مسیر جدیدی قرارداده است که برای نیل به اهداف درون و برون سازمانی باید مورد توجه مسئولان و فعالان این عرصه قرار گیرد. در حال حاضر اصحاب رسانه بیشترین ارتباط را با روابط عمومی سازمان ها داشته و روابط عمومی موفق و قدرتمند در گرو شفافیت در عمکلردها و اطلاع رسانی است، لذا نقطه عطف پویایی و چابکی روابط عمومی ارتباط موثر با افکار عمومی، اتخاذ سیاست های کارآمد سازمانی و گسترش حلقه ارتباطی با رسانه ها است.
در پیشرفت روز افزون ارتباطی عوامل مختلفی نقش دارند که توجه به سرمایه انسانی و دارای مهارت بالا و آکادمیک در روابط عمومی نیز جایگاه مهمی داشته و نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود.
اینجانب فرا رسیدن این روز را به فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه که با عملکرد علمی، کارشناسی و همچنین مشارکت منسجم خود سبب بهبود جایگاه این حوزه و به ارتقاء حوزه ارتباطات به عنوان یک رشته دانشگاهی کمک کردند، تبریک عرض نموده و برای تمامی مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران آرزوی موفقیت دارم.

دکتر عباس علیمرادیان

معاون غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

کلید واژه ها: پیام تبریک روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :