بررسی ۲۰ پرونده در چهارمین کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحد های تولیدی غذایی و بهداشتی

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۴ کد : ۳۴۴۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۷۱
جلسه‌ای با هدف بررسی صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها با حضور معاون غذا و دارو، نماینده سازمان بازرسی استان و دیگر اعضاء و تعدادی از متقاضیان دریافت صدور پروانه برگزار شد.
بررسی ۲۰ پرونده در چهارمین کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحد های تولیدی غذایی و بهداشتی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه صدور پروانه‌های ساخت و تعیین تکلیف در خصوص موارد مطرح‌شده دانست و به همراه سایر اعضا کمیته به بررسی پرونده‌ها پرداختند.

در چهارمین نشست که باهدف صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها برگزارمی شود؛ در ۲۰ پرونده، تعدادی پرونده صدور پروانه ساخت مطرح و موافقت شد و چند مورد  تمدید و اصلاح پروانه مسئول فنی مطرح و موافقت شد. تعدادی مورد نقشه و استعلام جهاد کشاورزی و چند موضوع مورد بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

توضیح اینکه کمیسیون بررسی و صدور پروانه‌های بهداشتی واحدهای تحت پوشش معـاونت غـذا و دارو دانشگـاه علـوم پزشکی اراک بـا حضـور دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو،دکتر شجاعی نماینده سازمان بازرسی استان، مهندس گلستانی سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی، دکتر آیدا غفاری سرپرست آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و دیگر اعضای کمیسیون در محل دفتر معاونت غذا و دارو برگزار شد.
لازم به ذکر است در این جلسه تعدادی از مدیران عامل واحد های تولیدی متقاضی پروانه های ساخت به جهت ارائه توضیحات فنی لازم به کارشناسان حاضر در کمیته فنی حضور داشتند.

کلید واژه ها: کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی اراک


نظر شما :