بررسی استقرار و پایبند کردن شرکت پخش های دارویی در استان

۰۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۲ کد : ۳۴۴۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۶
در جلسه ای با حضور مهندس میرزاخانی معاون اقتصادی استانداری مرکزی، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه مدیران دارویی معاونت و رئیس انجمن داروسازان استان در خصوص پیرامون مسائل و مشکلات دارویی استان برگزار کرد.
بررسی استقرار و پایبند کردن شرکت پخش های دارویی در استان

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، معاون غذا و دارو در این نشست در خصوص کمبود برخی از اقلام دارویی در سطح استان افزود: مشکل اساسی ما در بحث کمبود دارو، عدم استقرار شرکتهای پخش دارو در استان است که باعث شده سهم ما به درستی لحاظ نشود.

وی با بیان اینکه در بحث برخی کمبود ها نسبت به چند ماه گذشته شرایط بهتر شده اظهار کرد: کارخانجات تولیدی به صورت شبانه روزی در حال تولید دارو هستند.

دکتر علیمرادیان همچنین بابیان اینکه رئیس دانشگاه استان به جد پیگیر استقرار نمایندگی پخش دارو در استان هستند اظهار کرد: ما برای شرکت هایی که در استان نمایندگی ایجاد کنند تسهیلات خاصی در نظر داریم بطور مثال با مدیریت شرکت های صنعتی برای فضای فیزیکی مناسب در اختیار این شرکت ها هماهنگی های لازم انجام شده است.

مهندس میرزاخانی، در پایان قول پیگیری جهت رفع مشکلات و موانع استقرار شعبه های پخش دارو و درخواست مطرح شده معاونت غذا و دارو از طریق مسئولین استانی را داد.

کلید واژه ها: معاون اقتصادی استانداری مرکزی شرکت های پخش دارویی استقرار معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :