حمایت کالاهای تولید داخل در حوزه سلامت، نیازمند حرکت جهادی است

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۷ کد : ۳۴۷۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۱
معاون غذا و دارو اراک گفت: ساماندهی تقاضا، سطح بندی خدمات تشخیصی و درمانی، تسهیل صادرات در حوزه دارو از جمله راه‌های حمایت از تولیدات داخلی در حوزه سلامت است.
حمایت کالاهای تولید داخل در حوزه سلامت، نیازمند حرکت جهادی است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر علیمرادیان، معاون غذا و دارو در سفر یکروزه به زرندیه در بازدید از شرکت تولیدی سونا طب پارسه تولیده کننده مکمل های تغدیه ای و دارویی ، بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی در حوزه سلامت تاکید و اظهار کرد: تا موقعی که مکمل های ایرانی وجود دارد، هیچ مکمل قاچاق نباید وارد کشور شود.
وی در ادامه حمایت‌ها از کالا‌های تولید داخل را نیازمند حرکت جهادی دانست و افزود: همه باید به این وظیفه دینی و ملی عمل کنند.

معاون غذا و دارو تاکید کرد: اگر می‌خواهیم از کالای ایرانی در حوزه سلامت حمایت کنیم، حتما یکی از راه‌های بسیار مهم، ارتقای کیفیت در تولیدات این حوزه است.
وی در ادامه افزود: ساماندهی تقاضا، سطح‌بندی خدمات تشخیصی و درمانی، زمینه‌سازی و تسهیل صادرات تولیدات داخل در حوزه مکمل از جمله راه‌های حمایت از تولیدات داخلی در حوزه سلامت است.

شرکت سونا طب پارسه تولید کننده مکمل های تغذیه ای در شهرک صنعتی زرندیه در سال ۱۳۹۴ به عنوان یک شرکت خصوصی پیشرو در واردات، توزیع و تولید مکمل های تغذیه ای و دارویی تاسیس شد و هم اکنون از برترین شرکت‌های دارویی از نظر ارزش محصولات ارائه شده در بازار سلامت ایران است.

کلید واژه ها: بازدید زرندیه معاون غذا و دارو اراک شرکت های تولیدی


نظر شما :