مرحومه رسولی اسوه ای از یک بانوی علمی و هنرمند بود

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۲ کد : ۳۴۹۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۷۳
مراسم ترحیم و تکریم کارشناس فقیده، مهندس مریم رسولی، روز سه شنبه ۱۴۰۲/۳/۱۶ در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو، با حضور خاندان مکرّم آن مرحومه و جمع کثیری از اعضای مدیران و کارشناسان، با مدیحه سرایی برگزار شد.
مرحومه رسولی اسوه ای از یک بانوی علمی و هنرمند بود

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر علیمرادایان معاون غذا و دارو به نیابت از آقای دکتر امانی رئیس محترم دانشگاه علووم پزشکی، معاونین و سایر همکاران، به خانواده آن ادیب و عالم درگذشته، رحلت ناگهانی او را موجب تحسّر و تأسّفِ همه اهالی علم و معرفت، به خصوص دست اندرکاران این معاونت، دانست.
ایشان در بخش نخست صحبت های خود، تعمق و تأمل در «مرگ» را مهم و آن را قطعی ترین پدیده زندگی انسان قلمداد کردند و با اعتقاد به احتمالی بودن سایر پدیده های زندگی انسان، ابراز داشتند: «همه پدیده های زندگی انسان ممکن است اتفاق بیفتد و ممکن است اتفاق نیفتد؛ مثل تولد، ادامه حیات، شغل پیداکردن و...؛ امّا تنها پدیده ای که احتمال بردار نیست و قطعی و یقینی است و خلافی در آن اتفاق نمی افتد، مرگ است».

دکتر علیمرادیان در پایان برای همسر و فرزندان آن بزرگوار از دست رفته آرزوی صبر و شکیبایی و برای روح آن مرحومه، طلب آمرزش و مغفرت نمود.

سپس همسر مرحومه رسولی، به خاطر برگزاری این مراسم از همکاران معاونت تقدیر و تشکر کرد.

کلید واژه ها: مراسم یادبود اراک


( ۲ )

نظر شما :