دهم ذی الحجه نمادی است از رهایی نفس، روز عروج و جشن رهیدگی از ما سوالله و تجلی گاه بندگی است.

۰۷ تیر ۱۴۰۲ | ۲۱:۱۳ کد : ۳۵۴۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۲
دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی عید سعید قربان عید تبلور بندگی و عبودیت و روز ذبح نفس با تیغ تقوا را تبریک گفت.
دهم ذی الحجه  نمادی است از رهایی  نفس، روز عروج  و جشن رهیدگی از ما سوالله و تجلی گاه بندگی است.

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی عید سعید قربان عید تبلور بندگی و عبودیت و روز ذبح نفس با تیغ تقوا را تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَ فَدَیْناهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ  وَ تَرَکْنا عَلَیْهِ فِی الْآخِرِینَ 

 

دهم ذی الحجه  نمادی است از رهایی  نفس، روز عروج  و جشن رهیدگی از ما سوالله و تجلی گاه بندگی است.

 روز عرفه، عید پاکی ها و از روزهای بزرگ و با عظمتی است که درهای رحمت الهی و مغفرت کبریایی آستان حق تعالى به روی بندگان حقیقی گشوده است و سفره برکت، احسان و مهرورزی حضرت بی منتهایش برای ایشان گسترده.

عید قربان زیباترین جلوه خضوع  در برابر خداوند و یادآور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است، عید دل هایی است که به قرب الهی رسیده  و در مسیر عبور از دلبستگی ها، در زمره صابران و بندگان حقیقی قرار گرفته اند.

آنجا که در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند.

اینجانب فرا رسیدن عید خجسته و پر برکت قربان را به عموم ملت شریف ایران، کادر ایثارگر سلامت بویژه همکاران پرتلاش خود در سازمان غذا و دارو تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه لایزال الهی، سلامتی و رستگاری را برای همگان مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: عید قربان


( ۱ )

نظر شما :