کالاهای سلامت محور قاچاق تاثیرات جبران ناپذیری بر سلامت مصرف کنندگان دارند

۱۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰ کد : ۳۵۵۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۳
معاون غذا و دارو اراک در تجلیل از کارشناسان مبارزه با کالاهای قاچاق سلامت محور معاونت غذا و دارو بیان کرد: کالاهای سلامت محور قاچاق تاثیرات جبران ناپذیری بر سلامت مصرف کنندگان دارند.
کالاهای سلامت محور قاچاق تاثیرات جبران ناپذیری بر سلامت مصرف کنندگان دارند

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک صبح روزسه شنبه، سیزدهم تیرماه سال‌جاری در تجلیل از کارشناسان مبارزه با کالاهای قاچاق سلامت محور ، ضمن پاسداشت ۱۲ تیر ماه، سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در خصوص تاسیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: قاچاق پدیده شومی است که با ایجاد برخی شغل‌های کاذب، علاوه بر آسیب رساندن به اقتصاد کشور، تعطیلی واحدهای تولیدی، بیکاری و… را در جامعه موجب می‌شود.

 دکترعلیمرادیان در ادامه با اشاره به کالاهای سلامت محورقاچاق ، اظهار داشت: کالاهای سلامت محور قاچاق که شامل دارو، مکمل، تجهیزات پزشکی، خوردنی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی می‌باشد همچنین می‌تواند تاثیرات جبران ناپذیری نیز بر روی سلامت مصرف کنندگان داشته باشد.
گفتنی است در ادامه این مراسم با اهداء لوح از مهندس ریتا  احمدی کارشناس واحد آرایشی و بهداشتی اداره نظارت بر مواد غذایی و مهندس علی ربیعی کارشناس اداره مکمل معاونت غذا و دارو تجلیل به عمل آمد.

کلید واژه ها: کالاهای سلامت محور تجلیل 12 تیرماه، سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری قاچاق


( ۱ )

نظر شما :