بررسی موانع و تسهیل در ارائه خدمات دارویی در زمان آلودگی هوا و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع)

۰۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۶ کد : ۳۶۱۱۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۶
معاون غذا و دارو اراک بر لزوم ضرورت هدفگذاری و ارزیابی کمی و کیفی از وضعیت ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی در زمان تشدید آلودگی هوا و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) و اربعین حسینی تاکید کرد.
بررسی موانع و تسهیل در ارائه خدمات دارویی در زمان آلودگی هوا و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع)

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی صبح روز دوشنبه در نشست با موسسین داروخانه های شبانه روزی استان اظهار کرد: در ایام تشدید شدن آلودگی هوا و فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، برنامه‌های منظم و گسترده‌ای در زمینه تأمین دارو و ارائه خدمات دارویی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه معاونت غذا و دارو به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش ها در زمینه اقلام دارویی خاطر نشان کرد: ناظرین فنی داروخانه باید پیگیری های لازم را در زمینه بررسی کمبودهای دارو داشته باشند و قبل از روبه رو شدن با کمبود گزارش مربوطه را ارسال کنند.

وی ضمن گفتگو ی مستقیم با موسسین و مسئولین فنی داروخانه های شبانه روزی و با توجه به اینکه داروخانه ها از حساسیت ویژه ای برخودار هستند بر تداوم و خواستار خدمات رسانی بهتر، برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز کمبودهای احتمالی دارو در این ایام شد.
ارائه پیشنهادات و نظرات موسسین داروخانه های شبانه روزی در راستای افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات دارویی در استان، گفتگو پیرامون مسائل داروخانه ها و راهکارهای پیشنهادی برای رفع ارائه خدمات دارویی و کمبود های کشوری از مهمترین موضوعات مورد گفتگو در این جلسه بود.

کلید واژه ها: بررسی موانع و تسهیل خدمات دارویی آلودگی هوا ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :