لزوم توجه مردم در هنگام خرید به اصیل بودن کالاهای سلامت محور

۰۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۵۶ کد : ۳۶۲۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۹
مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو اراک در بازرسی از مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی گفت: عرضه کنندگان و مصرف کنندگان در هنگام خرید به اصیل بودن کالاهای سلامت محور توجه کنند.
لزوم توجه مردم در هنگام خرید به اصیل بودن کالاهای سلامت محور

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ؛ مهندس فریده گلستانی مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در بازرسی از مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی  درخصوص ویژگیهای محصولات مجاز، غیر مجاز و قاچاق  تذکرات لازم را به فروشندگان اعلام کرد.
در بازرسی های بعمل آمده با تاکید بر الزام عرضه محصولات دارای مجوز ، درخصوص اقدامات قانونی و جمع آوری محصولات غیر مجاز ، هشدارهای لازم را به فروشندگان داد.

وی با توجه به عوارض مصرف محصولات غیر مجاز و قاچاق، ضمن آموزش چهره به چهره، از مصرف کنندگان خواستند در هنگام خرید و تامین فرآورده های مذکور نهایت دقت خود را در کسب اطمینان از سلامت و اصالت کالا بعمل آورند .

این بازید در راستای کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی،حفظ سلامت مصرف کننده،جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز،و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی صورت پذیرفت.

کلید واژه ها: لزوم توجه مردم کالاهای سلامت محور بازید مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی مهندس گلستانی


نظر شما :