آغاز فرآیند اجرای فونداسیون انبار مکانیزه و استراتژیک دارویی استان مرکزی

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۸ کد : ۳۶۶۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۲
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک از آغاز فرآیند اجرای فونداسیون انبار مکانیزه و استراتژیک دارویی استان مرکزی برای خرید متمرکز اقلام و ملزومات مورد نیاز مراکز درمانی در بحران خبر داد.
آغاز فرآیند اجرای فونداسیون انبار مکانیزه و استراتژیک دارویی استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک، فرآیند اجرای فونداسیون انبار مکانیزه و استراتژیک دارویی استان مرکزی با اختصاص اعتبار اولیه یک میلیارد تومانی برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه با پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی انجام میشود.


دکتر علیمرادیان با بیان اینکه مسئولان دانشگاه با آگاهی نسبت به اهمیت خدمات این حوزه، تمامی تلاش خود را در مسیر توسعه زیرساخت‌ها و خدمات در استان به کار بسته اند، بهره برداری و راه اندازی این انبار دارویی را نیز گامی در این راستا برشمرد که در آینده، موجبات رضایتمندی بیشتر مردم از خدمات حوزه دارویی را به همراه دارد.


وی  با بیان اینکه برای این پروژه زمینی به مساحت بالغ بر سه هزار مترمربع در مجتمع پیامبر اعظم (ص) و با اعتباری معادل 4 میلیارد تومان پیش بینی شده است، افزود: با تأمین اعتبار اولیه، عملیات ساخت این پروژه اجرا و در دیدار با مسئولین سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت  نیز مابقی اعتبار مالی پروژه پیگیری می‌شود.

کلید واژه ها: انبار دارو اجرای فونداسیون معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :