بررسی نیازهای دارویی و بهداشتی موکب شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۳ کد : ۳۷۲۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۵
در چهارمین روز از برپایی موکب شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی، دکتر علیمرادیان، معاون غذا و دارو به همراه دکتر ناظری مدیر اداره دارو نیاز های دارویی و بهداشتی مورد نیاز زائران اربعین حسینی(ع) مراجعه کننده در این موکب را بررسی کرد.
بررسی نیازهای دارویی و بهداشتی موکب شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در موکب‌ شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مستقر در کلیه اقلام دارویی و بهداشتی مورد نیاز زائران کربلا تامین و مشکل کمبود دارو نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه سرُم مورد نیاز برای موکب‌ها نیز تامین شده است ادامه داد: زائران باید در این مراسم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از آب‌های آشامیدنی سالم و بسته بندی شده استفاده کنند.
موکب سلامت شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک برای اولین بار در استان مرکزی، با استفاده از ظرفیت نیروهای تخصصی درمانی و پشتیبانی مراکز تحت پوشش، از تاریخ ۷ لغایت ۱۷ شهریورماه در ۳۳ کیلومتری جاده اراک-بروجرد روبروی شهر توره در مسیر بازگشت از کربلای معلا آماده خدمت رسانی در حوزه های سلامت از قبیل ویزیت رایگان، تزریقات، دارو و ... است.

کلید واژه ها: موکب بررسی نیازهای دارویی اربعین حسینی


( ۲ )

نظر شما :