اهمیت و نقش واحدهای تولیدی محصولات سلامت محور پشتیبان سلامتی در جامعه است

۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۷ کد : ۳۸۰۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۹
معاون غذا و دارو اراک در نشست با اعضای هیئت مدیره شرکت طلوع زیبا گستر ماهان بر نقش سازنده واحد های تولیدی کالاهای سلامت محور آرایشی و بهداشتی در سلامت جامعه تاکید کرد.
اهمیت و نقش واحدهای تولیدی محصولات سلامت محور پشتیبان سلامتی در جامعه است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، صبح امروز هیئت مدیره شرکت طلوع زیبا گستر ماهان با حضور در معاونت غذا و دارو با دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و مهندس گلستانی مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی ،آرایشی و بهداشتی دیدار و گفتگو کرد.
دکتر علیمرادیان در این نشست بیان کرد: تولید کنندگان نیاز به حمایت دارند و بی شک تولید کنندگان در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها، در خط مقدم قرار دارند و در راه خدمت به جامعه تلاش می‌کنند.
وی ادامه داد: بی شک آینده در دستان ماست و همانطور که پیشتر گفتیم نقش توسعه و تولید کالا‌های سلامت محور در کاهش هزینه‌های درمان و افزایش سطح سلامت جامعه امر مبرهنی است که انتظار می‌رود شرایط حصول آن روز به روز در کشور مهیا و مهیاتر شود.
مدیر عامل این  ضمن اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های موجود در مجموعه تولیدی طلوع زیبا گستر ماهان ، تأکید کرد: همواره درکنار وزارت بهداشت برای تأمین نیازهای کشورمان در بحث انواع لوازم آرایشی و بهداشتی سالم حساس بوده ایم و در تمام برهه ها به تعهدات خود در قبال وزارت بهداشت و مردم عمل کرده ایم.

کلید واژه ها: دیدار واحد های تولیدی آرایشی و بهداشتی شرکت طلوع زیبا گستر ماهان معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :