در بازدید از واحدهای سلولزی استان مرکزی مطرح شد؛

کیفیت تولیدات محصولات سلولزی باید بدون اغماض باشد

۱۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۳ کد : ۳۸۰۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۸
معاون غذا و دارو گفت: واحدهای موفق بر افزایش بهره‌‎وری تمرکز دارند و با ارتقای توان تولید وتلاش برای استفاده بهینه از منابع موجود می‌توانند در هر برهه‌ای از زمان به اعتلای کیفیت کالاهای سلامت محور کمک کنند.
کیفیت تولیدات محصولات سلولزی باید بدون اغماض باشد

به گزارش ایفدانا، اراک دکتر عباس عباس علیمرادیان، معاون غذا دارو به همراه مهندس گلستانی مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی از دو واحد تولیدی سلولزی "دستمال کاغذی پدیده سازان و دستمال کاغذی راهیل" در استان بازدید نمود۔
وی در این بازدید از نزدیک در جریان امکانات، قابلیت ها و نحوه فعالیت آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی این واحدهای تولیدی قرار گرفت و از بخش هایی از خط تولیدی، انبار  این واحد ها بازدید به عمل آورد۔
معاون غذا و دارو همچنینی با گفتگو با مدیریت این واحدها ضمن شنیدن توانمندی ها و مشکلات در دوران تحریم و تامین مواد اولیه از روحیه تلاشگر و مدیریت این مجموعه ها قدردانی نمود.
  وی تصریح کرد: باتوجه به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید» همگی موظفیم که از بخش تولید به طور ویژه‌ای حمایت کنیم.
علیمرادیان عنوان کرد: هدف استاندارد از این بازرسی‌ها آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی، رفع این مشکلات، حمایت از حقوق مصرف کننده و تلاش در جهت جهش تولید بیان کرد و گفت: خوشبختانه با همت متولیان این واحدها، تاکنون از نظر کیفی مشکلات چندانی وجود نداشته است.

کلید واژه ها: بازدید واحد تولیدی بهداشتی و سلولزی دستمال کاغذی اراک معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :