تشکیل کمیته پیگیری مشکلات صنایع غذایی و دارویی/ تولید در شرایط حاضر کشور، یک کار جهادی است

۰۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۱ کد : ۳۸۷۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۷
در راستای جلسات مستمر حل و بررسی مسائل و مشکلات صنایع غذایی و دارویی استان مرکزی، کمیته پیگیری و بررسی مسائل یکی از واحدهای صنعت غذایی و دارویی شهرستان خمین با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاون غذا و دارو، رییس اداره آزمایشگاه ها و مسئولان غذا و دارو شهرستان خمین، مدیر مجموعه صنعتی و سایر اعضا مربوطه برگزار شد.
تشکیل کمیته پیگیری مشکلات صنایع غذایی و دارویی/ تولید در شرایط حاضر کشور، یک کار جهادی است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست، ضمن تاکید بر اینکه چراغ تولید نباید خاموش شود؛ گفت: تولید در شرایط حاضر یک کار جهادی است و باید تا حد توان کمک رسان مجموعه های تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در استان باشیم. وی افزود: خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی اراک، سلامت مردم است و تا جایی که به زعم ما به سلامت مردم ضربه ای وارد نشود، باید قوانین را در خصوص مجموعه های صنعتی و تولیدی غذایی و‌ دارویی رعایت کرد.
در پایان پس از بررسی پرونده و بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات مجموعه مذکور، تصمیمات لازم در خصوص رفع مشکلات اخذ شد. لازم به ذکر است، چنانچه واحدهای تولیدی و صنایع غذایی و دارویی در استان مرکزی، نیاز به رفع مسائل مجموعه خود از طریق رییس دانشگاه علوم پزشکی را دارند؛ می توانند از طریق معاونت غذا و دارو، در این خصوص اقدام نمایند.

کلید واژه ها: مشکلات صنایع غذایی و دارویی


نظر شما :