معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد؛

بازدید سرزده معاون غذا و دارو از داروخانه های شهر اراک/ تأکید دکتر علیمرادیان بر توزیع مناسب دارو در تمامی داروخانه‌های استان

۱۴ آبان ۱۴۰۲ | ۲۰:۲۶ کد : ۳۸۹۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۹
معاون غذا و دارو اراک بر ضرورت توزیع مناسب داروها در تمامی داروخانه‌های استان در جهت دسترسی آسان مردم به دارو تاکید کرد.
بازدید سرزده معاون غذا و دارو از داروخانه های شهر اراک/ تأکید دکتر علیمرادیان بر توزیع مناسب دارو در تمامی داروخانه‌های استان

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر عباس علیمرادیان شامگاه امروز (یکشنبه) با همراهی دکتر ناظری مدیر اداره دارو، به صورت سرزده از برخی داروخانه های سطح شهر اراک بازدید کرد. وی در جریان این بازدیدها ضمن گفت و گو با مسئولان فنی و متصدیان داروخانه ها، با مراجعه کنندگان نیز گفت وگو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
معاون غذا و دارو اظهار داشت: بازدید میدانی و بررسی نزدیک مسائل و مشکلات در حوزه های دارویی و غذایی در دستور کار است و در بخش مشکلات داروخانه ها هم گزارش هایی واصل شده بود که شخصا از تعدادی از داروخانه ها بازدید کردم.
دکتر علیمرادیان افزود: کمبود اقلامی از داروها در داروخانه ها، تمرکز برخی داروها در تعدادی از داروخانه ، نحوه پوشش بیمه ای بویژه بیمه تکمیلی، قیمت و چگونگی توزیع داروها و نیز مشکلات سیستم های داخلی الکترونیکی داروخانه ها از جمله مواردی بود که مردم و متصدیان امر، بیان داشتند. معاون غذا و دارو ضمن تاکید بر اینکه نباید توزیع داروها در یک داروخانه متمرکز شود، گفت: لازمست دارو در داروخانه های مختلف مرکز  و شهرستان‌های استان به خوبی توزیع شود تا مردم دسترسی راحتی داشته باشند و از این جهت مشکلی برای مراجعه کنندگان و بیماران نداشته باشیم.

کلید واژه ها: بازدید داروخانه ها اراک معاون غذا و دارو


نظر شما :