معاون سیاسی امنیتی استانداری برعزم جدی برای استقرار شرکت های پخش دارویی در استان تاکید کرد

۰۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۸ کد : ۳۹۵۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۰
معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به افزایش نیازهای دارویی و شیرخشک در داروخانه ها بیان داشت که با توجه به ارتباط مستقیم تامین دارو با سلامت باید شرکت های دارویی نسبت به تامین اقلام دارویی مورد نیاز استان اقدام کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری برعزم جدی برای استقرار شرکت های پخش دارویی در استان تاکید کرد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، صبح امروز دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر ناظری مدیر اداره دارو با دکتر نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری در خصوص وضعیت ساماندهی عرضه شیر خشک و لزوم استقرار شرکت های پخش دارویی در استان دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست معاون سیاسی استانداری با اشاره به اهمیت تامین اقلام دارویی مورد نیاز استان عنوان کرد: به دلیل ارتباط مستقیم تامین دارو با سلامت مردم دستگاه های اجرایی ذیربط با برنامه ریزی مناسب نسبت به تامین اقلام دارویی مورد نیاز استان اقدام کنند.

وی در همین خصوص، تصریح کرد: مردم درمراکز درمانی استان و داروخانه ها نباید علاوه بر رنج بیماری دغدغه تامین داروی خود را داشته باشند.

دکتر نظری، در همین خصوص تصریح کرد: دسترسی سریع و آسان به اقلام دارویی و شیر خشک مورد نیاز و داشتن قیمت مناسب از مهمترین مطالبات مردم در زمینه تامین دارو است.

دکتر علیمرادیان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به ارائه گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و لزوم پیگیری استانداری استان با مقامات کشور در خصوص استقرار شرکت های پخش دارویی دراستان پرداخت.

شایان ذکر است این نشست به منظور پایش وضعیت دارویی و شیر خشک و با هدف تقویت اقدامات، رفع دغدغه ها و مشکلات احتمالی و همکاری داروخانه در جهت اصلاح روندها در راستای تحقق اهداف و طرح ساماندهی عرضه شیر خشک در سطح کشوربرگزارشد.

کلید واژه ها: معاون سیاسی امنیتی استانداری استقرار شرکت های پخش دارویی شیر خشک معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :