معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد:

بهبود وضعیت توزیع شیر خشک در استان مرکزی

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۲ کد : ۳۹۸۴۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۲
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در یک هفته اخیر روند توزیع شیر خشک نوزادان در داروخانه‌های این استان بهبود یافته است.
بهبود وضعیت توزیع شیر خشک در استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: در ماه‌های اخیر به دلایل مختلفی توزیع شیر خشک در سطح کشور و همچنین در استان مرکزی با مشکلاتی مواجه شد که با پیگیری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک و همچنین سازمان غذا و دارو تا حدودی این مشکلات مرتفع شده است.

وی افزود: با افزایش ظرفیت تولید داخل و اقدام به واردات از چندین کشور معتبر اروپایی انتظار می‌رود این روند در هفته‌های آینده وضعیت بهتری را تجربه کند و به‌تدریج توزیع شیر خشک در سطح داروخانه‌ها به تعادل برسد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآورشد: والدین جهت دریافت شیر خشک با ارائه کد ملی و تاریخ تولد نوزاد جهت دریافت شیر خشک به داروخانه‌ها مراجعه کنند و با رعایت دریافت سهمیه، مسئولان امر را در مدیریت این کالا یاری کنند.

وی با اشاره به سوء استفاده‌های احتمالی جهت دریافت شیر خشک توسط افراد غیرمسئول گفت: والدین از در اختیار قرار دادن کد ملی و تاریخ تولد نوزاد خود به اشخاصی غیر از متصدی داروخانه پرهیز کنند.

علیمرادیان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه فروش و توزیع شیر خشک، مراتب را از طریق شماره ۱۹۰ و یا حضوری به معاونت غذا و دارو اطلاع دهند.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: وضعیت بهبود شیر خشک معاونت غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :