خواص جامعه به کالاهای سلامت محور بیشتر اهمیت می دهند

۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۵ کد : ۴۰۴۵۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۱
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در نشست با معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گفت: باید اطلاع رسانی مناسب در خصوص مضرات استفاده از کالا‌های قاچاق به ویژه کالا‌های سلامت محور قاچاق به عموم مردم داده شود.
خواص جامعه به کالاهای سلامت محور بیشتر اهمیت می دهند

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو و مهندس فریده گلستانی صبح روز یکشنبه ۳ دیماه با مهندس اکبری دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان دیدار و گفتگو کرد.
مهندس اکبری در این نشست بیان کرد: کالاهای قاچاق اعمم از سلامت محور با غیر آن اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم موثر تر از مبارزه با خود کالا است.
دبیر کمیسیون هماهنگی مبارزه با قاچاق کالای استان، با بیان اینکه مردم استان ما پایبند اصول فرهنگی و مذهبی بوده و باید ابتدا از آگاه‌سازی شروع کنیم، بیان کرد: بحث سلامت باید بسیار جدی دنبال شود، سلامت و بهداشت مردم نباید اغماض کرد چرا که تبعات زیادی را در دارد و قابل جبران نیست.
در ادامه دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو ضمن تبریک انتصاب مهندس اکبری  به اهمیت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در امر مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور اشاره کرد و گفت: معاونت غذا و دارو اقدام به ساخت و تولید محتوای آموزشی شامل کلیپ، انیمیشن، کاریکاتور، اینفوگراف و تکثیر بروشور، استند و... در راستای معرفی سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فرآورده های سلامت محور و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور کرده و این کلیپ ها در نمایشگاه ها و غرفه های مختلف پخش شده است؛  و معاونت غذا و دارو برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عموم مردم نیازمند همکاری رسانه ملی، شهرداری، پلیس و ... در اکران این محتواهای آموزشی دارد.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :