در اراک انجام شد،

با استقرار شرکت های پخش دارو، زنجیره تامین و توزیع دارو در استان تقویت می‌شود

۰۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰ کد : ۴۰۵۳۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر ناظری مدیر اداره دارو با دکتر آصفری نماینده محترم مردم اراک،خنداب و کمیجان در خصوص پیرامون مسائل و مشکلات دارویی استان دیدار و گفتگو کرد.
با استقرار شرکت های پخش دارو، زنجیره تامین و توزیع دارو در استان تقویت می‌شود

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، معاون غذا و دارو در این نشست در خصوص کمبود برخی از اقلام دارویی در سطح استان افزود: مشکل اساسی ما در بحث کمبود دارو، عدم استقرار شرکتهای پخش دارو در استان است که باعث شده سهم ما به درستی لحاظ نشود.

وی با بیان اینکه در بحث برخی کمبود ها نسبت به سال گذشته شرایط بهتر شده اظهار کرد: در زمان حاضر حدود ۵۰ قلم کمبود داروی خارجی و داخلی در کشور و استان مرکزی وجود دارد که با انجام اقداماتی از سوی متولیان امر تلاش می‌شود این موارد به حداقل برسد تا گروه‌های هدف با مشکل مواجه نشوند.

دکتر علیمرادیان همچنین بابیان اینکه ریاست دانشگاه استان به جد پیگیر استقرار نمایندگی پخش دارو در استان هستند اظهار کرد: ما برای شرکت هایی که در استان نمایندگی ایجاد کنند تسهیلات خاصی در نظر داریم بطور مثال با مدیریت شرکت های صنعتی برای فضای فیزیکی مناسب در اختیار این شرکت ها هماهنگی های لازم انجام شده است.

دکتر آصفری، در پایان قول پیگیری جهت راه اندازی شعبه های پخش دارو و درخواست مطرح شده معاونت غذا و دارو استان را در کمیسیون های مجلس داد.

کلید واژه ها: دیدار نماینده محترم اراک، خنداب و کمیجان دکتر آصفری معاونت غذا و دارو دارو


نظر شما :