تقدیر از کارشناسان دارویی معاونت غذا و دارو درجهت ارتقاء نظارت

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۶ کد : ۴۰۸۰۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰
معاون غذا و دارو در جهت ارتقاء نظارت بر مراکز عرضه کالاهای سلامت محور از دکتر ده نمکی و مهندس ربیعی کارشناسان دارویی معاونت غذا و دارو اراک تقدیر کرد.
تقدیر از کارشناسان دارویی معاونت غذا و دارو درجهت ارتقاء نظارت

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر علیمرادیان با اشاره به اهمیت و ضرورت نظارت بر فرایند ارائه خدمات دارویی در داروخانه ها گفت: معاونت غذا و دارو با برخورداری از کارکنان معتمد، متعهد در کنار همشهریان محترم و موسسین داروخانه ها به خوبی توانسته عرصه را بر برخی سودجویان و متخلفان ببندد. لذا تقویت جایگاه و استقلال هر چه بیشتر واحدهای نظارتی، می تواند زمینه ارتقاء نظارت بر عرضه کنندگان کالاهای سلامت محور نزد افکار عمومی را بیش از پیش فراهم کند.
وی با تاکید بر اینکه کار واحدهای نظارتی ازجمله بازرسی دستگیری است نه مچ گیری، اظهارداشت: مهمترین اصل در بازرسی، اقتدار است که به هیچ وجه نباید تضعیف شود. ضمن آنکه بازرسین موظف به انجام اموری هستند که بتوانند منافع مردم عزیز را حفظ کنند. قطعا حضور آنها به عنوان ناظران نقش موثری در کاهش مطالبات و بهبود سلامت ایفا می کند.
گفتنی است؛در این نشست صمیمانه، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر ناظری مدیر اداره دارو از دکتر ده نمکی مسئول امور داروخانه ها و مهندس ربیعی کارشناس دارویی معاونت که نقش بسزا در نظارت ها دارند تقدیر و تشکر نمود.

کلید واژه ها: تقدیر معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :