در اراک انجام شد،

بهبود نظارت بی وقفه و نامحسوس بر عرضه شیر خشک در استان مرکزی

۲۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۸ کد : ۴۱۱۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با انجام بازرسی‌های نامحسوس نحوه عرضه و قیمت شیرخشک در استان مرکزی کنترل می شود.
بهبود نظارت بی وقفه و نامحسوس بر عرضه شیر خشک در استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: گفت: با توجه به اجرای طرح ساماندهی نحوه توزیع و فروش شیر خشک‌های رژیمی و معمولی،این بازرسی ها با هدف کنترل قیمت عرضه، چگونگی ثبت در سامانه TTAC، کنترل موجودی شیر خشک و جلوگیری از گران‌فروشی، اجرا شد.

علیمرادیان در ادامه گفت: این بازرسی ها باهدف کنترل قیمت عرضه، چگونگی ثبت در سامانه TTAC، کنترل موجودی شیر خشک و جلوگیری از گران‌فروشی اجرا می‌شود و تاکنون ۶۸ مورد داروخانه به‌طور نامحسوس مورد بازرسی و پایش قرار گرفته است.

وی درادامه گفت: در طول این مدت پیرو ۲ مورد شکایت تلفنی واصله از سوی همشهریان و بررسی دقیق موضوع توسط کارشناسان نظارتی ۲ مورد تائید و به متخلفین تذکر داده شد.

معاون غذا و دارو از مردم خواست تا در هنگام مراجعه به داروخانه‌ها برای دریافت شیر خشک در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی با سامانه تلفنی رایگان ۱۹۰ و یا شماره تلفن‌های ۳۳۶۸۵۵۷۰ داخلی ۲۶۳ تماس بگیرند تا کارشناسان معاونت غذا و دارو در اسرع وقت اقدام به بررسی موضوع کنند.

کلید واژه ها: بازرسی داروخانه های توزیع کننده شیرخشک اراک


نظر شما :