بازدید سرزده معاون غذا و دارو از داروخانه های شبانه روزی/ تأکید دکتر علیمرادیان بر ثبت اقلام شیرخشک و داروهای استراتژیک در سامانه تیتک

۲۸ دی ۱۴۰۲ | ۰۰:۰۷ کد : ۴۱۱۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰
معاون غذا و دارو اراک بر ثبت اقلام شیرخشک و داروهای استراتژیک در سامانه تیتک و همچنین برخورد مناسب با بیماران در داروخانه ها مورد تاکید کرد.
بازدید سرزده معاون غذا و دارو از داروخانه های شبانه روزی/ تأکید دکتر علیمرادیان بر ثبت اقلام شیرخشک و داروهای استراتژیک در سامانه تیتک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر عباس علیمرادیان شامگاه امروز (چهارشنبه) با همراهی دکتر مصطفی ده نمکی مسئول امور داروخانه های خصوصی، به صورت سرزده از برخی داروخانه های بیمارستانی و شبانه روزی  سطح شهر اراک بازدید کرد.وی در جریان این بازدیدها ضمن گفت و گو با پزشکان مراکز، مسئولان فنی و متصدیان داروخانه ها نیز گفت وگو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
معاون غذا و دارو اظهار داشت: بازدید میدانی و بررسی نزدیک مسائل و مشکلات در حوزه های دارویی و غذایی در دستور کار است و در بخش مشکلات داروخانه ها هم گزارش هایی واصل شده بود که شخصا از تعدادی از داروخانه ها بازدید کردم.
دکتر علیمرادیان افزود:کمبود اقلامی از داروها در داروخانه ها، قیمت و چگونگی توزیع داروها و نیز مشکلات سیستم های داخلی الکترونیکی داروخانه ها از جمله مواردی بود که مردم و متصدیان امر، بیان داشتند.
معاون غذا و دارو ضمن تاکید بر اینکه نباید توزیع داروها در یک داروخانه متمرکز شود، گفت:لازمست دارو در داروخانه های مختلف مرکز و شهرستان‌های استان به خوبی توزیع شود تا مردم دسترسی راحتی داشته باشند و از این جهت مشکلی برای مراجعه کنندگان و بیماران نداشته باشیم.

انتهای پیام/

کلید واژه ها: بازدید داروخانه ها بازرسی شبانه اراک معاون غذا و دارو


نظر شما :