در اراک صورت گرفت:

حضور معاون غذا و دارو اراک در برنامه تلویزیونی" رصد" شبکه آفتاب استان مرکزی

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۰ کد : ۴۱۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۲۴
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک شامگاه سه شنبه در گفتگوی زنده تلویزیونی شبکه استانی در برنامه " رصد " به بررسی وضعیت نظارت بر کیفیت و بهداشت پخت نان پرداختند.
حضور معاون غذا و دارو اراک در برنامه تلویزیونی" رصد" شبکه آفتاب استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اراک،دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک  در گفتگوی زنده تلویزیونی شبکه استانی در برنامه "رصد به بررسی وضعیت نظارت بر کیفیت و بهداشت پخت نان پرداختند.

دکتر علیمرادیان در این برنامه بیان کرد: تمامی مراحل تهیه مواد اولیه نان از کاشت، داشت و برداشت تا آماده سازی برای تحویل به نانوائی ها تحت نظارت دقیق متولیان امر صورت می گیرد ولی با عدم آگاهی و یا سودجوئی برخی از نانوائی ها این نعمت حیات بخش به یک محصول مضرر برای مردم تبدیل می شود.

وی افزود:متأسفانه جوش شیرین به عنوان یک افزودنی شیمیائی در برخی از نانوائی ها به علت عدم آگاهی و همچنین برای کاهش زمان رسیدن خمیر و کاهش هزینه ها جایگزین خمیرمایه شده است.از مضررات استفاده نابجای جوش شیرین، به هم زدن تعادل سیستم گوارشی، نرمی و پوکی استخوان، افزایش فساد دندانها، افزایش جذب فلزات سنگین در دستگاه گوارش می باشد.

در این برنامه نیز مدیر کل اداره قلات  استان حضور داشتند و ارتباط تلفنی با معاون اداره سازمان صنعت و معدن و رئیس اتحادیه نانوایی های برقرار گردید و نیز این مسولین در خصوص کیفیت پخت نان توضیحاتی ارائه نمودند.

کلید واژه ها: برنامه زنده تلویزیونی دکتر علیمرادیان


نظر شما :