کشف ۵۷۰۰ قلم محصولات لبنی غیر مجاز از یک واحد تولیدی لبنی در دلیجان

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۱ کد : ۴۱۹۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹
مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک از تشدید نظارت بر واحدهای تولید فرآورده‌های لبنی و برخورد قانونی با متخلفین خبر داد و گفت: ۵۷۰۰ عدد از انواع خامه، ماست و کره حیوانی غیرمجاز توقیف شد.
کشف ۵۷۰۰ قلم محصولات لبنی غیر مجاز از یک واحد تولیدی لبنی در دلیجان

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، مهندس فریده گلستانی مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت : کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی در جریان تشدید نظارت از یکی از واحدهای لبنی واقع در شهرستان دلیجان، واحد مبادرت به تولید بدون حضور مسئول فنی، در شرایط غیر بهداشتی و در برخی موارد بدون اخذ مجوزهای بهداشتی نموده که ضمن توقف خط تولید و  توقیف محصولات تا تعیین تکلیف پس از اخذ دستور از دادستان دلیجان، واحد موصوف پلمپ شد.
وی افزود: در طی بازدید بعمل آمده ۵۷۰۰ قلم از محصولات شامل ماست موسیر ،ماست و دوغ توقیف شد. ۷۲ سطل ۱۰ کیلوگرمی پنیر بدون مجوز ،۳۰ کارتن کره گیاهی منقضی شده تا تعیین تکلیف توقیف است.
گلستانی ادامه داد: واحد تولیدی قبل از ایجاد شرایط بهداشتی بر طبق ضوابط مربوطه و قبل از اخذ کامل مجوزها اجازه ادامه فعالیت تولیدی نخواهد داشت که مراتب در دست اقدام است.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: بازدید شرکت لبنی اراک معاونت غذا و دارو مهندس گلستانی


نظر شما :