معاون غذا و دارو اراک:

تشدید نظارت بر روند ارائه دارویی در اراک

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۴ کد : ۴۱۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۵
دکتر علیمرادیان تشدید نظارت،تامین و ارائه خدمات دارویی یکی از مهم ترین اولویت های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک خواهد بود.
تشدید نظارت بر روند ارائه دارویی در اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکترعباس علیمرادیان معاون غذا و دارو در خصوص اقدامات و آمادگی این معاونت جهت تامین و ارائه خدمات دارویی در ماه های آینده گفت:طی سلسله نشست هایی که با حضورمدیران و جمعی از کارشناسان مدیریت نظارت بر امور دارو و مواد مخدر معاونت غذاو دارو برگزار شد، در خصوص نحوه تامین و ارائه خدمات دارویی درسال جاری بحث و تبادل نظر گردید.

معاون غذا و دارو بر لزوم تشدید نظارت در این استان و کنترل هرچه بیشتر محصولات در سطح عرضه تأکید کرد و گفت: سیاست های معاونت غذا و دارو در کنترل قاچاق محصولات سلامت محور تاکنون در کاهش سهم عرضه و مصرف این فرآورده ها اثرگذار بوده و لازم است همواره با جدیت پیگیری شود.

دکتر علیمرادیان تصریح کرد:  با به وجود آمدن تحریم‌ها ، فراهم ساختن زیرساخت‌ها امکان پیشرفت برای تولیدکنندگان داخلی در حوزه دارو ، تجهیزات پزشکی و مواد غذایی به وجود می‌آید.

شایان ذکر است: تیم های بازرسی مدیریت نظارت بر امور دارو و مواد مخدر معاونت غذاودارو در سه شیفت کاری و در بازه های زمانی تعیین شده بر تامین و ارائه خدمات دارویی بیمارستان ها،مراکز درمانی،داروخانه ها نظارت و اقدامات قانونی لازم در خصوص مشاهده هرگونه تخلف، توسط معاونت غذاودارو دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

دکترعلیمرادیان در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد تخلف داروخانه ها اعم از گرانفروشی ،احتکار و غیره این موارد، را به معاونت غذا و دارو به سامانه تلفنی 190 و 33673917-086 استان اطلاع دهند.

کلید واژه ها: دکتر علیمرادیان


نظر شما :