طرح تشدید نظارت و بازرسی کالاهای سلامت محور سطح عرضه استان مرکزی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۶ کد : ۴۲۱۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳
مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو اراک گفت: کنترلهای لازم سطح عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در برنامه مستمر بازرسی اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو است.
طرح تشدید نظارت و بازرسی کالاهای سلامت محور سطح عرضه استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، مهندس فریده گلستانی مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو عنوان کرد: در راستای تحقق طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز سطح عرضه محصولات سلامت محور با هدف کنترل محصولات مذکور و آگاهی بخشیدن به عموم مردم ، بازرسی های کارشناسی درخصوص محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح عرضه استان درحال اجرا می باشد این بازدیدها در قالب گشت مشترک بهمراه بازرسان ارگانهای مرتبط با این امر در حال انجام است .
وی افزود: کنترلهای لازم سطح عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در برنامه مستمر بازرسی اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو قرار دارد .
گلستانی ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، تعداد کل بازدیدهای ثبت شده در معاونت غذا و دارو از مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی ۷۲۸ مورد و تعداد گشتهای مشترک در این خصوص ۲۱۳ مورد و ۱۲ مرکز متخلف معرفی و اقلام جمع آوری شده تاکنون، به ارزش ۱۲۴۵۵۵۰۰۰ ریال اعلام می گردد.
مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو تاکید کرد: با توجه به اهمیت استفاده از فرآورده های سالم و ایمن بمنظور جلوگیری از بروز هرگونه عوارض و به خطر افتادن سلامت مصرف کنندگان، در هنگام خرید محصولات مذکور به مجوزهای لازم  مربوط به محصول انتخابی خود دقت کامل داشته باشند.

کلید واژه ها: تشدید نظارت ها معاونت غذا و دارو اراک مهندس گلستانی کالاهای سلامت محور


نظر شما :