تکریم بازنشستگان در مقابل خدمات ارزشمند آنها کمترین کار است و قطره ای است در مقابل دریا

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۸ کد : ۴۲۲۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵
دکتر علیمرادیان، معاون سابق غذا و دارو اراک در مراسم تکریم بازنشستگی خانم مهندس آقاجانی کارشناس آزمایشگاه که با حضور مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو برگزار شد گفت: تکریم بازنشستگان در مقابل خدمات ارزشمند آنها در طول سی سال و حتی بیشتر، کمترین کار است و قطره ای در مقابل دریا است.
تکریم بازنشستگان در مقابل خدمات ارزشمند آنها کمترین کار است و قطره ای است در مقابل دریا

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون سابق غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در مراسم تکریم بازنشستگی خانم مهندس شیرین آقاجانی کارشناس آزمایشگاه کنترل مواد غذایی با درود به روح پر فتوح امام راحل، سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری و سلامتی آقا امام زمان(عج) و تعجیل در ظهورش گفت: این مراسم به مناسبت تکریم بازنشستگی خانم مهندس آقاجانی دیده شده است، عزیزانی که مجاهدان عرصه تلاش و کوشش هستند و ما مدیون زحمات و از خودگذشتگی آنها هستیم.

دکتر علیمرادیان، در این مراسم گفت: از خانم مهندس آقاجانی که گرانبهاترین سرمایه زندگی شان را یعنی عمر عزیز خود را در راه پیشرفت دانشگاه صرف کردند، تقدیر و تشکر می کنیم و ارج می نهیم؛ لذا این کمترین کاری است در مقابل تلاش، زحمات شما در طول سی سال خدمات ارزشمند شماست و قطره ای است در مقابل دریا و همچنین این مراسم بهانه ای است که با هم دیدار داشته باشیم و برای همیشه ارتباطمان تداوم داشته باشد.

دکتر آیدا غفاری؛ مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی در این مراسم ضمن عرض سلام و خیر مقدم و تبریک گفت: خانم آقاجانی از مجاهدان عرصه های تلاش و کوشش هستند، ما مدیون زحمات و تلاش ها و از خودگذشتگی این عزیز هستیم امروز خوشحالیم که چهره ای باصفای ایشان را مجدد می بینیم و هم ناراحت هستیم که حضورشان را در معاونت غذا و دارو نداریم و مدیون زحماتشان هستیم.

دکتر آزاده ناظری؛ مدیر اداره دارو در این مراسم بیان کرد: گرانقدرترین سرمایه هر انسانی عمر انسان است و آنچه که ماندگار است زحمات شما عزیزان بوده که منجر به پیشرفت دانشگاه و عمران و آبادانی کشور شده است.

مهندس فریده گلستانی؛ مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی با بیان اینکه سرمایه انسانی بالاترین دارایی هر سازمان است گفت: دورانی بازنشستگی که شما آغاز کردید، بازنشستگی از محیط کار است؛ لذا بازنشستگی را نباید انتها بدانیم و بعد از این افق های جدیدی در زندگی پیش روی شما عزیزان است، امیدوارم در عرصه های آینده نیز همچون در اداره موفق و مؤید، شاداب و تندرست باشید.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات و خدمات ارزشمند خانم مهندس شیرین آقاجانی کارشناس آزمایشگاه کنترل مواد غذایی تقدیر به عمل آمد.

کلید واژه ها: بازنشستگی مراسم شیرین آقاجانی معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :