ایجاد و تقویت سیاست های سازمانی حوزه غذا و دارو در اولویت است/ آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت غذا و دارو

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۳ کد : ۴۲۳۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴
سرپرست معاونت غذا و دارو در آئین تکریم و معارفه معاونت غذا و دارو ضمن اشاره به اهمّیّت فعّالیّت‌های حوزه های مختلف معاونت غذا و دارو درارتقاء سلامت جامعه گفت: در راستای رشد و بالندگی سازمان از طریق پیگیری و ارتقاءشاخص‌های برنامه عملیاتی در حوزه‌های مختلف تلاش خواهیم کرد .
ایجاد و تقویت سیاست های سازمانی حوزه غذا و دارو در اولویت است/ آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر علی یادگاری، سرپرست معاونت غذا و دارو در مراسم تودیع و معارفه خود با بیان اینکه همه ی همکاران معاونت غذا و دارو نیروهای ارزشی وتوانمندی هستند که با تمام تلاششان در راستای بهبود ارائه خدمات دارویی و نظارت های هدفمند برای مردم کار کردند افزود: حاصل تمام تلاش ها همه با هم سربلندی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در تأمین نیاز های مردم است.
حوزه غذا و دارو از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و اولویت ما ایجاد و تقویت برنامه های سازمانی و لازمه ایجاد گام های بلند می باشد.
در ادامه دکتر علیمرادیان معاون پیشین معاونت غذا و دارو اظهار داشت: خوشبختانه امروزه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه ی غذا و دارو موفق شده است جایگاه مناسبی را کسب کند و درمجموع هرموفقیتی حاصل شده است نتیجه تلاش همه همکاران بوده است که سربلندی دانشگاه علوم پزشکی را به همراه داشته است.
در پایان با اهدای لوح تقدیر از خدمات دکتر علیمرادیان تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: ایجاد و تقویت حوزه غذا و دارو آئین تکریم و معارفه دکتر یادگاری اراک


نظر شما :