دیدار مدیران دارویی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی با سرپرست معاونت غذا و دارو اراک

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۵ کد : ۴۲۴۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان با دکتر یادگاری سرپرست معاونت غذا و دارو دیدار و به بررسی چالش های دارویی این شرکت ها پرداخت.
دیدار مدیران دارویی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی با سرپرست معاونت غذا و دارو اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان به همراه مدیران این مرکز با دکتر یادگاری سرپرست معاونت غذا و دارو دیدار و به بررسی چالش های دارویی این شرکت ها پرداخت.
در ابتدا این دیدار ، دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان ضمن تبریک انتصاب دکتر یادگاری در سمت معاونت غذا و دارو و آرزوی موفقیت برای ایشان، گزارشی از اقدامات و فعالیت های درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه ارائه کرد.
در ادامه جلسه دکتر یادگاری ضمن خوش آمدگویی و تبریک ماه مبارک رمضان و ایام نوروز عملکرد بهداشت و درمان استان را بسیار مطلوب عنوان کردند و تعامل و همکاری دکتر معصومی را یکی از عوامل رضایتمندی این مجموعه برشمردند و در ادامه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخت.
وی افزود: تمام سعی خود را بکار گرفته ایم تا وضعیت دارویی استان را ارتقا بخشیم و تامین و چالش های مربوطه را تا حد توان و امکانات خود، پی گیری می نماییم.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: بهداشت و درمان صنعت نفت دیدار سرپرست معاونت غذا و دارو معلونت غذا و دارو اراک


نظر شما :