تمهیدات لازم برای تامین دارو و تجهیزات در نوروز اندیشیده شده است / کمبود حاد دارویی نداریم

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۱ کد : ۴۲۴۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴
سرپرست معاونت غذا و دارو در جلسه هماهنگی با داروخانه های شبانه روزی و فعال در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: برای تامین دارو و تجهیزات در طول عید تمهیدات لازم اندیشیده شده و به هیچ عنوان نگرانی برای موجودی دارو نداریم و توزیع به‌دقت انجام خواهد شد.
تمهیدات لازم برای تامین دارو و تجهیزات در نوروز اندیشیده شده است / کمبود حاد دارویی نداریم

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر علی یادگاری، سرپرست معاونت غذا و دارو در جلسه هماهنگی با داروخانه های شبانه روزی و فعال در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برای تامین دارو و تجهیزات در طول عید تمهیدات لازم اندیشیده شده و به هیچ عنوان نگرانی برای موجودی دارو نداریم و توزیع به‌دقت انجام خواهد شد.

️وی با اشاره به اینکه تشدید نظارت، تامین و ارائه خدمات دارویی در ایام پایانی سال و نوروز از مهم ترین اولویت های معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی است، افزود: داروخانه های شبانه روزی در این ایام فعال هستند و سایر داروخانه های روزانه نیز بر اساس ضرورت به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد.

دکتر یادگاری در پایان گفت: نیروهای بازرسی معاونت غذا و دارو در سه نوبت کاری و در بازه های زمانی تعیین شده بر تامین و ارائه خدمات دارویی بیمارستان ها، مراکز درمانی، داروخانه ها نظارت می کنند و با مشاهده هرگونه تخلف، طبق مقررات عمل خواهد شد. همچنین توصیه های دارویی و غذایی نیز در قالب نصب بنر و بروشور بین همشهریان اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: تمهیدات دارو ایام نوروز ماه مبارک رمضان معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :