بازدید سرزده سرپرست معاونت غذا و دارو از داروخانه ها در آخرین روز از سال ۱۴۰۲/تاکید بر ارائه خدمات دارویی مطلوب در ایام نوروز

۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۰ کد : ۴۲۴۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵
سرپرست معاونت غذا و دارو اراک بر ارائه خدمات دارویی مطلوب و همچنین برخورد مناسب با بیماران در داروخانه ها تاکید کرد.
بازدید سرزده سرپرست معاونت غذا و دارو از داروخانه ها در آخرین روز از سال ۱۴۰۲/تاکید بر ارائه خدمات دارویی مطلوب در ایام نوروز

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر علی یادگاری عصر امروز (سه شنبه) با همراهی دکتر آزاده ناظری مدیر اداره دارو، به صورت سرزده از برخی داروخانه های سطح شهر اراک بازدید کرد.وی در جریان این بازدیدها بامسئولان فنی و متصدیان داروخانه ها گفت وگو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
▫️سرپرست معاونت غذا و دارو اظهار داشت: پایش کیفیت ارائه خدمات دارویی در داروخانه، نظارت بر قیمت فروش و رعایت تعرفه های مصوب، بررسی وضعیت حضور مسوولان فنی در داروخانه و پایش ساعات کاری داروخانه ها، از مهمترین موارد مدنظر در بازرسی ها بوده است.
وی یادآور شد: عرضه و فروش دارو در داروخانه ها، باید در حضور مسوول فنی داروساز و تحت نظارت مستقیم او انجام پذیرد و کنترل نسخ، ارائه داروهای تجویز شده به بیمار، مهر و امضای نسخ و ارائه مشاوره دارویی به بیماران نیز از وظایف مسوول فنی داروخانه است.
در ادامه دکتر یادگاری با بیان پیش بینی و اقدامات انجام شده در خصوص تسهیل در خدمات دارویی در ایام نوروز و تعطیلات برای هم وطنان بازدید را به پایان برد. 
انتهای پیام/

کلید واژه ها: بازدید داروخانه ها دکتر یادگاری اراک معاونت غذا و دارو


نظر شما :