شب قدر، راه یافتن به مقام ولایت خدای متعال است

۱۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۸ کد : ۴۲۶۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵
سرپرست معاونت غذا و دارو اراک با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (علیه السلام) و گرامی داشت شب های قدر، گفت: راهیابی به شب قدر راه یافتن به مقام ولایت خدای متعال و معرفت به مقام نورانیت اولیا الهی است.
شب قدر، راه یافتن به مقام ولایت خدای متعال است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر یادگاری سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در شب شهادت حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) گفت: در شب فرخنده قدر، خداوند به دلیل رحمت بی منتهایش برای هدایت انسانها کتابی فرو فرستاد که تمام نیازهای بشر در مورد هدایت را برآورده کند و نوری را فراروی او نهاد تا سر منزل مقصود راهبرش باشد.

اگر هدایت الهی به واسطه قرآن کریم نبود، انسان ضعیف نه تنها برنامه ای برای آخرت خود نداشت بلکه از اداره زندگی دنیوی نیز عاجز می ماند و در مقابل ناملایمات آن از بین می‌رفت.

سرپرست معاونت غذا و دارو، شب قدر را شب تقدیر امور دانست و افزود: ما باید از خدا بخواهیم که درشب‌های قدر، لحظاتی را به تفکر بپرداریم و به این موضوع بیندیشیم که اگر امام زمان (عج ) امشب مقابل ما بایستد، آیا از این نحوه‌ی عمل، رفتار، کردار و زندگی ما راضی است یا نه؟ ما باید برای رضایتمندی حضرت فکری بکنیم.

کلید واژه ها: پیام تسلیت شهادت امیرالمومنین (ع) دکتر یادگاری سرپرست معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :