در بیانیه ای اعلام شد:

دعوت به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۵ کد : ۴۲۶۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۳
معاونت غذا و دارو اراک در بیانیه‌ای با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رساندن جمعی از سرداران سپاه انقلاب اسلامی در سوریه، از مردم غیور ایران اسلامی دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس، حضوری گسترده داشته باشند.
دعوت به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک، در متن بیانیه آمده است:
بسمه تعالی
 مقام معظم رهبری  (مد ظله العالی): «ماه رمضان برای ما ماه فلسطین است. می‌دانید جمعه آخر این ماه را امام عزیز ما روز قدس نام‌گذاری کردند و ما همه ماه رمضان می خواهیم مردم خودمان و ملت‌های منطقه را آماده کنیم تا در روز قدس فریاد یک آهنگ خودشان را علیه متجاوزان صهیونیسم بلند کنند.»
روز قدس نه تنها برای ملت ایران بلکه برای هر انسان آزاده ای روز دفاع از حقوق ملت ستمدیده ای است که در چنگال یک رژیم غاصب متکی به استکبار جهانی، گرفتار شده است.
روز قدس که یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است در سراسر جهان به نماد آزادی خواهی ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده و هر ساله مسلمانان در اقصی نقاط جهان با حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان فریاد اعتراضی نسبت به جنایت های صهیونیسم جهان خوار در دفاع از مردم مظلوم فلسطین سر می دهند.
جنایت های چندماه اخیر رژیم جعلی اسرائیل در غزه و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع در حد وسیع و گسترده، حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و نقض آشکار قوانین دیپلماسی و همچنین شهادت جمعی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس امسال را در محکوم کردن این جنایت ها مضاعف ساخته است.

ما کارکنان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک، از همه سرآمدان، دانشمندان، اساتید، کارکنان حوزه سلامت و مردم شریف ایران به ویژه استان مرکزی و شهرستان اراک دعوت می‌کنیم تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به روز قدس مزین است، پای در پیشگاه تکلیف انسانی و اسلامی شان بگذارند و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، ندای آزادی و آزادگی سر دهند.  

  نصر من الله و فتح قریب

کلید واژه ها: دعوت حضور در راهپیمایی روز قدس معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :