تلاش معاونت غذا و دارو برای به حداقل رساندن کمبودهای دارویی و جذب حداکثری سهمیه دارویی در استان در سال ۴۰۳

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۰:۳۳ کد : ۴۲۷۰۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷
سرپرست معاونت غذا و دارو اراک، با اشاره به پیام رهبر انقلاب و انتخاب هوشمندانه شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: معاونت غذا و دارو تمامی تلاش خود را برای به حداقل رساندن کمبودهای دارویی و حداقل رساندن سلامت کالاهای سلامت محور در استان به کار می بندد.
تلاش معاونت غذا و دارو برای به حداقل رساندن کمبودهای دارویی و جذب حداکثری سهمیه دارویی در استان در سال ۴۰۳

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر علی یادگاری با اشاره به برنامه های معاونت غذا و دارو در دوره جدید، عنوان کرد: این معاونت وظیفه دارد دسترسی عادلانه به کالاهای سلامت محور را در اسرع وقت و به میزان کافی در استان فراهم کند. 
دکتر یادگاری درخصوص کمبود برخی داروها نیز اظهار کرد: باتوجه به اینکه تحریم های دارویی در کشور یک مشکل بزرگ میباشد، اما این موضوع باعث نمی شود که دسترسی مردم به داروهای مورد نیاز در حاشیه قرار گیرد. بی شک پیگیری تامین داروهای تمامی بیماران  به صورت شبانه روزی در سازمان غذا و دارو دنبال می شود تا اجازه ندهیم ذخایر دارویی از میزان مطمئن آن کاهش یافته و بیماران دچار چالش شوند.
​وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف در دوره جدید و ایجاد داشبوردهای هوشمند مدیریتی، پایش زنجیره تامین دارو به نحو مطلوبی انجام شده و میزان کمبود دارو را به حداقل  برسانیم، البته در حال حاضر میزان کمبودها نگران کننده نیست.

انتهای پیام/

کلید واژه ها: دارو اهداف معاونت غذا و دارو اراک دکتر یادگاری سال 1403 تلاش


نظر شما :