در اراک انجام شد،

کارشناسان شبکه های تابعه، یکی از مهمترین بازوان مستحکم حوزه نظارتی هستند

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۵ کد : ۴۲۸۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸
نشست معاونت غذا و دارو با کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه دانشگاه به منظور ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر فی ما بین، با حضور سرپرست معاونت غذا و دارو برگزار شد.
کارشناسان شبکه های تابعه، یکی از مهمترین بازوان مستحکم حوزه نظارتی هستند

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر علی یادگاری سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در نشست با کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه دانشگاه؛ عمل به تعهدات و ایفای وظایف قانونی، توجه به حقوق واحد های تولیدی و اجرای دقیق دستورالعمل های سازمانی و موازین کارشناسی را از مهمترین مأموریت‌های ذاتی کارشناسان حوزه بهداشت و درمان استان در راستای ساماندهی سازوکار رسیدگی‌های به این حوزه عنوان کرد.
وی شأن کارشناس و جایگاه کارشناسان را به لحاظ برخورداری از مسؤولیت‌های مهم فردی و اجتماعی، بسیار رفیع، ارزشمند و در عین حال حساس و حائز اهمیت توصیف کرد و افزود: به خاطر اهمیت این جایگاه است که انتظارات ما و مردم از کارشناسان بیشتر است و باید این عزیزان همواره قدر مقام و موقعیت و منزلت خود را بدانند و امروز نیز که در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار داریم؛ توقع تلاش بیشتر و بهتر از کارشناسان داریم تا توان خود را بعنوان یکی از بازوان حوزه غذا و دارو برای اجرای نظارت بر کالاهای سلامت محور به کار گیرند.
مدیر نظارت در ادامه ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده طی سال 1402 توسط کلیه کارشناسان ، درخصوص سعی و اهتمام بیشتر در راستای ارتقای امتیاز واحد نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی شبکه ها بر اساس چک لیست ارزشیابی سازمان غذا و دارو تاکید کرد.
در پایان این جلسه با تجلیل از کارشناسان شبکه های درمانی تابعه دانشگاه توسط سرپرست معاونت غذا و دارو و مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی پایان یافت.

کلید واژه ها: کارشناسان شبکه های تابعه تجلیل نظارت معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :