مراسم تکریم و معارفه مدیر امور عمومی مجتمع الغدیر دانشگاه علوم پزشکی

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۱ کد : ۴۲۹۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵
مراسم تکریم و معارفه مدیر امور عمومی مجتمع الغدیر دانشگاه علوم پزشکی با حضور سرپرست معاونت غذا و دارو، روسای دانشکده های بهداشت، توانبخشی و دندانپزشکی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار گردید.
مراسم تکریم و معارفه مدیر امور عمومی مجتمع الغدیر دانشگاه علوم پزشکی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، مراسم تکریم و معارفه مدیر امور عمومی مجتمع الغدیر دانشگاه با حضور سرپرست معاونت غذا و دارو ، روسای دانشکده های بهداشت، توانبخشی و دندانپزشکی و جمعی از مدیران و کارکنان مجتمع الغدیر برگزار شد.
در این مراسم از زحمات و تلاش های مهندس مرتضی شراهی مدیر سابق امور عمومی تقدیر و تشکر به عمل آمد و  مهندس حسین احمدی به عنوان مدیر امور عمومی مجتمع الغدیر دانشگاه معرفی شد .
دکتر علی یادگاری، سرپرست معاونت غذا و دارو از تلاشها و زحمات آقای مهندس شراهی که در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه اداری تلاش های وافری داشته اند قدردانی کرد و گفت : هدف همه ما خدمت خالصانه به جامعه دانشگاهی علوم پزشکی است و انجام درست مسئولیت به نوعی ذخیره آخرت است و مهیا کردن بستر توسعه در دانشگاه یک خدمت بزرگ به کشور محسوب می شود.
مهندس حسین احمدی سرپرست مدیریت امور عمومی مجتمع الغدیر دانشگاه نیز در این مراسم از زحمات و تلاش های مهندس شراهی تشکرو قدردانی کرد و گفت امیدواریم  با بهره مندی از خرد جمعی و استقبال از پیشنهادهای همکاران در بخش های مختلف بتوانیم بستری را برای تحقق هرچه مطلوب تر اهداف و برنامه های دانشگاه فراهم کنیم  و مجتمع الغدیر را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.
مهندس شراهی در این مراسم از همکاران مجموعه الغدیر دانشگاه که در طول سه سال اخیر در راستای پیشبرد برنامه های دانشگاه تلاش و همکاری کردند تشکر و قدردانی نمود.
روسای دانشکده های بهداشت، توانبخشی و دندانپزشکی نیز از زحمات آقای مهندس شراهی تشکر و برای مهندس احمدی آرزوی موفقیت کردند.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: تکریم و معارفه مدیر امور عمومی معاونت غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :