کانون مسئولین فنی صنایع غذایی استان باید تقویت شود

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۷ کد : ۴۲۹۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۵
سرپرست معاونت غذا و دارو اراک در نشست با انجمن صنفی مسئولین فنی صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی بر تقویت هر چه بیشتر کانون مسئولین فنی در استان تاکید کرد.
کانون مسئولین فنی صنایع غذایی استان باید تقویت شود

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، جلسه ای با اعضا هیات رئیسه انجمن صنفی مسئولین فنی صنایع غذایی، آشامیدنی,آرایشی و بهداشتی جهت رفع مشکلات صنایع استان و پیگیری احقاق حقوق مسئولین فنی استان و اهمیت نقش و جایگاه مسئولین فنی در سلامت محصولات غذایی و بهداشتی در دفتر معاونت غذا و دارو اراک تشکیل شد.
دکتر یادگاری در این نشست بیان کرد: اعضای کانون جزو بازوهای اصلی سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت در حوزه کنترل کیفیت و سلامت محسوب می شوند و نزدیک ترین فرد به بحث تولید، واردات، توزیع و نظارت بر بازار هستند.
سرپرست معاونت غذا و دارو افزود: مسئولین فنی متعهد و منضبط با مهارت و تجربه بالا عضو این کانون هستند که به خوبی می توانند به عنوان بازوهای معاونت در اجرای سیاست ها و قوانین همکاری کنند.
در این جلسه درخصوص مجوز تاسیس کانون مسوولان فنی با رعایت قانون تسهیل صدور مجوز های کسب و کار ، تسهیل فرآیند های صدور مجوز های بهداشتی، پیگیری حقوق مسئولین فنی بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها: نشست انجمن صنفی صنایع غذایی کانون معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :