چهارمین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی کارگروه رفاه و سلامت برگزار شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۶ کد : ۴۳۲۴۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷
نشست تخصصی مدیران روابط عمومی کارگروه رفاه و سلامت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی با حضور افشار، مدیر روابط عمومی، دکتر ناظری مدیر اداره داروی دانشگاه علوم پزشکی و به میزبانی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد.
چهارمین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی کارگروه رفاه و سلامت برگزار شد

به گزارش نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر ناظری، در این نشست ضمن اشاره به ارتقاء سطح سلامت جامعه، گفت: معاونت غذا و دارو وظیفه نظارت بر ایمنی، اصالت و سلامت تمامی کالاهای دارای مصرف انسانی شامل مواد و فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، دارویی، آرایشی، بهداشتی، طبیعی، مکمل، سنتی و غذاتجهیزات و ملزومات پزشکی را که فرآورده های سلامت نامیده می شوند به عهده دارد و مردم به اعتبار نظارت ها و اعتماد به اقدامات نظارتی انجام شده، آنها را مصرف می کنند.

در ادامه این نشست، افشار مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیز به جایگاه مهم روابط عمومی دانشگاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، تصریح کرد: یکی از مهم ترین و قوی ترین پایگاه های کاری، مجموعه روابط عمومی است که در تبیین و اطلاع رسانی اقدامات، نقش موثری در جامعه دارند.

در پایان، مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی به ارائه گزارش و چالش های حوزه کاری خود پرداخته و پیشنهاداتی جهت مرتفع کردن مشکلات و چالش ها بیان شد.

کلید واژه ها: کارگروه رفاه و سلامت معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :