برگزاری کارگاه آموزشی بسیج ملی کاهش فشار خون

۰۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۵ کد : ۴۳۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۸
روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک از برگزاری کارگاه آموزشی بسیج ملی کاهش فشار خون با حضورمدیران و پرسنل معاونت غذا و دارو در سالن اجتماعات این معاونت خبرداد .
برگزاری کارگاه آموزشی بسیج ملی کاهش فشار خون

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،همزمان با شروع  بسیج ملی کنترل فشارخون در سراسر کشور، معاونت غذا و دارو در این راستا کارگاه آموزشی بسیج ملی فشارخون بالا بصورت تئوری و عملی برای کلیه مدیران و پرسنل معاونت و با حضور دکتر میر شفیعی رئیس گروه بیماریهای غیر واگیر معاونت بهداشتی در سالن اجتماعات دکتر دلاور معاونت غذا و دارو برگزار کردند.

  همچنین در ابتدا دکتر میر شفیعی  نحوه وارد کردن اطلاعات در سامانه سیب را توضیح داد.

این کارگاه آموزشی با توجه به برگزاری بسیج ملی کنترل فشارخون بالا در کشور و اهمیت موضوع برای سرپرستان مراکز، پزشکان، مراقبان سلامت و بهورزان برگزار و درخصوص اهداف، دستورالعمل و نحوه اجرای بسیج ملی فشارخون آموزش داده شد.

 گفتنی است بسیج ملی کنترل فشار خون بالا در دو سطح اطلاع رسانی(از 27 اردیبهشت تا17 خرداد) و اجرایی(از 17 خردادتا 15 تیر ماه) سال جاری با هدف افزایش آگاهی مردم،  شناسایی بیماران دارای پرفشاری خون، بررسی علل بیماری و کنترل آن  برای افراد بالای 30 سال و همه بیماران کلیوی وزنان باردار در همه گروههای سنی، در حوزه های سلامت اجرا می شود.

کلید واژه ها: طرح بسیج فشار خون کارگاه آموزشی


نظر شما :