پرواز در محراب

۰۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۰ کد : ۴۳۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۳
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک در پیامی سالروز شهادت مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) را به عموم مسلمانان جهان، مردم شریف ایران تسلیت گفت.
پرواز در محراب

به نقل ازروابط عمومی معاونت غذا و دارو،دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو در پیامی سالروز شهادت مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) را به عموم مسلمانان جهان، مردم شریف ایران  تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

پرواز در محراب

امشب، شب فرو چکیدن قطره قطره دل هاست، شب گریه ستاره هاست. امشب، زمین سیاه پوش غمی سرخ است و فردا، جاری ناله در همه سو پیداست. امشب دل آسمان گرفته و آرامش از همه جا رخت بر بسته است، و فردا توفان سهمناک حادثه ای تلخ، دل های مؤمنان خدا را سخت می لرزاند. فردا پرندگان آسمان، پروازی سیاه می کنند، پروانه ها به گل ها تسلیت می گویند و قاصدک ها، دیگر خبری از شادمانی و سرور زمزمه نمی کنند. فردا، همه جا و همه چیز به رنگ عزاست.

این همه در سوگ و ماتم «مرتضی» است؛ او که آسمانی ترین عاشق حق بود و از ردای معطرش، ایمان می چکید و در نگاهش آفتاب می خندید. مکه از او شرف گرفت و مدینه به او افتخار می کرد. برکت دستان مبارکش، پایگاه توحید را از لوث بتان پاکیزه کرد و خیبر کفر را بازوان الهی او شکست. ذوالفقارش، فقرات ایثار و عشق را راست نگه می داشت. او محور حق بود و مدار ایمان و شمشیری که بر فرق مطهرش فرود آمد، جهان را سوزاند و عشق را یتیم کرد، ایمان را به سوگ نشاند و در جان ما درد و ماتم ریخت.

بیست و یکم ماه مبارک رمضان، سالروز شهادت مولای محرومان و مستضعفان و خار چشم مستکبران و سرمایه سالاران امام علی (ع) است، مردی که در کل تاریخ مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی و در سرتاسر عمر پر برکتشان بدون هیچ دلبستگی به لذت های دنیوی، پاسدار اخلاق، حرمت و کرامت انسانی بودند.

بدینوسیله اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران در این ماه عزیز، سالروز شهادت بزرگمرد اخلاق و دین و انسانیت حضرت علی (ع) را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمام شیعیان و مسلمانان جهان تسلیت عرض نموده و برای همگان در این شب های پر خیر و برکت، توفیق درک فضائل بیکران لیالی قدر را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت می نماید.
انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: شهادت امیرالمومنین (ع) دکتر علیمرادیان پیام تسلیت


نظر شما :