کسب امتیاز صد در صدی آزمایشگاه معاونت غذا و دارو در ارزیابی های دو سال گذشته

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۱ کد : ۴۴۳۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۹
مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و داروی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک : واحد آزمایشگاه این معاونت توانسته در دو سال گذشته و به طور متناوب،در برنامه های عملیاتی آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی کشور ،امتیاز کامل و صددرصدی را کسب کند .
کسب امتیاز صد در صدی آزمایشگاه معاونت غذا و دارو در ارزیابی های دو سال گذشته

 آیدا غفاری آشتیانی گفت : حمایت‌های رئیس جمهور شهید در توسعه امنیت غذایی و توصیه های مکرر در لزوم ارتقای امنیت غذا و اطلاع رسانی به مردم در خصوص دسترسی به غذای سالم و کمک همه دستگاه‌ها برای تأمین و بالا بردن دسترسی مردم به غذای سالم همواره برای مسئولان این حوزه دلگرم کننده بود.
وی تاکید کرد : از همین رو  افزایش مساحت آزمایشگاه آنالیز دستگاهی از طریق ساخت یک اتاق 50 متری و اضافه نمودن آن به فضای  آزمایشگاهی در دستور کار معاونت غذا و دارو و واحد آزمایشگاهی قرار گرفت تا کمک زیادی به بهبود کمی و کیفی این مقوله نماید .
 او افزود  :  خرید دستگاه GC- MASS ، نصب و راه اندازی دستگاه به منظور اندازه گیری باقیمانده سموم دفع آفات  در محصولات خام کشاورزی نیز از دیگر اقدامات مهم این حوزه بود که در آینده نزدیک و با راه اندازی کامل این دستگاه مخصوص،به روز و منحصر به فرد ، امکان اندازه گیری مقدار دقیق مواد غذائی و نوشیدنی ها و غیره فراهم می شود .

کلید واژه ها: آزمایشگاه ارزیابی غذا و دارو اراک


نظر شما :