کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد/ تاکید بر اهمیت رضایت بیماران در ورود به اورژانس بیمارستان ها

۰۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۹ کد : ۴۴۹۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۳
کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس با هدف بهبود شاخص های عملکردی اورژانس و رفع موانع موجود در جهت توسعه خدمات برگزار شد.
کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد/ تاکید بر اهمیت رضایت بیماران در ورود به اورژانس بیمارستان ها

کمیته راهبردی ارتقا اورژانس با حضور رئیس دانشگاه، معاون و‌ مدیر درمان، روسای بیمارستان های استان، مترون ها و سایر مسئولین مربوطه با محوریت بررسی مسائل مربوط به اورژانس بیمارستان ها، شاخص ها، تجهیزات، فضای فیزیکی، نیروی انسانی و ... برگزار شد و ضمن بررسی مصوبات پیشین این نشست در خصوص موانع و چالش های موجو بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

دکتر امانی در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت رضایت بیماران در ورود به اورژانس بیمارستان، گفت: نوع و نحوه برخورد کارکنان با بیمار و همراه بیمار از جمله موارد حائز اهمیتی است که لازم است پرسنل مربوطه اهتمام لازم را در این خصوص داشته باشند. 

وی افزود: نیروهای اورژانس به عنوان نیروهای خط مقدم در برخورد با بیمار و همراه بیمار باید آموزش های لازم را در این زمینه ببیند تا در کنار کارهای علمی و تخصصی این مورد مهم نیز مد نظر قرار بگیرد. 

بررسی نمودارهای درصد مراجعین اورژانس، بیماران در سطوح مختلف درمانی، تحلیل دستورالعمل تعالی خدمات بخش اورژانس بیمارستانی و همچنین علت یابی مسائل و مشکلان موجود در این زمینه و نظارت و بررسی موارد مطرح شده از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر اعضا حاضر قرار گرفت.

کلید واژه ها: ارتقاء اورژانس شاخص های عملکردی


نظر شما :