تغییر ساعت پایان کار دانشگاه علوم پزشکی اراک در روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۹ کد : ۴۵۱۷۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۳
براساس ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی؛ ساعت پایان کار روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه به شرح ذیل می باشد:
تغییر ساعت پایان کار دانشگاه علوم پزشکی اراک در روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه

 ساعت پایان کار کلیه همکاران ستادی و معاونت ها (به استثنای واحدهای خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) ساعت ۱۰ خواهد بود.
 فعالیت تمامی واحدهای تابعه معاونت آموزش و واحدهای آموزش بیمارستان ها تا ساعت ۱۰ برقرار است و امتحانات دانشجویان طبق برنامه برگزار خواهد شد.

 فعالیت کلیه مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه‌های سلامت و خانه های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به جزء بیمارستانها، مراکز شبانه روزی و پایگاه های اورژانس ۱۱۵ بعد از ساعت ۱۰ با نظر روسای شبکه ها می باشد.
ضروری است معاونین، مدیران و روسای شبکه های بهداشت و درمان تابعه دستورات لازم جهت به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی، رایانه‌ها و... در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، را صادر فرمایند.

 همچنین گفتنی است بر اساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان، به‌ منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه دستگاه‌های اجرایی (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکز درمانی و مراکزی که دارای نوبت کاری هستند) در روز پنج‌شنبه ۱۸ مرداد تعطیل خواهند بود.

کلیدواژه‌ها: تغییر ساعت کار ادارات


( ۱ )

نظر شما :