دیدار کادر درمان اراک به مناسبت روز پزشک با نماینده ولی فقیه در استان

بهداشت و درمان، یکی از مهمترین ارکان و دستورات اسلامی است

۰۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۸ کد : ۴۵۵۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بهداشت و درمان، یکی از مهمترین ارکان و دستورات اسلامی است.
بهداشت و درمان، یکی از مهمترین ارکان و دستورات اسلامی است

گرامیداشت روز پزشک با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک و با شرکت تعدادی از پزشکان، برگزار شد.

 آیت اله دری نجف آبادی، در این نشست ضمن تبریک روز پزشک و  اشاره به اینکه نیروی انسانی، مهمترین و اصلی ترین عامل در یک جامعه است، گفت: در حوزه سلامت، پزشکان به عنوان یکی از محوری ترین ارکان نظام سلامت، نقش آفرینی می کنند.

وی ضمن اشاره به زندگی نامه فیلسوف برجسته ابوعلی سینا، افزود: برای پیشرفت در ابعاد مختلف جامعه، باید دید چه تلاش ها و کوشش هایی توسط این شخصیت های بزرگ صورت گرفته تا بتوان برای ارتقا سلامت جامعه تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امنیت و سلامت دو نعمت بسیار بزرگی هستند که ناشناخته اند و با شناخت بیماری ها، راه های علاج آن، شناخت سلامت، آفات و تهدیدات سلامت فردی و جامعه می توان کارهای بسیار بزرگی در جامعه انجام داد.

وی به ۳ نهاد مهم در جامعه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: فقها و بزرگان دین، امرا و مسئولین حکومتی، پزشکان و بهداشت و درمان؛ ۳ نهاد مهم در جامعه هستند که با تامین نیروی انسانی شایسته و باکفایت و همچنین تولید تجهیزات داخلی می توان به پیشرفت های شاخصی در کشور دست پیدا کرد.

کلید واژه ها: دیدار کادر درمان به مناسبت روز پزشک با امام جمعه اراک


نظر شما :