پیام تبریک معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز داروساز

۰۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۴ کد : ۴۵۵۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۴
دکتر علی یادگاری در پیامی " روز داروساز " را به فعالان عرصه سلامت که برای ارتقای سلامت جامعه ایثارگرانه گام بر می‌دارند، تبریک گفت.
پیام تبریک معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز داروساز

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک متن پیام به شرح زیر است :   

 پنجم شهریور ماه به پاس خدمات دانشمند بزرگ مشرق زمین، حکیم فرزانه محمد زکریای رازی، طبیب، شیمیدان و داروشناس بزرگ ایرانی که اساس و پایه علم داروسازی بر پایه توانمندی های این دانشمند شهیر بنا شده است، به نام روز داروساز نامگذاری شده است.

 این روز فرصتی مغتنم و مناسب به منظور یادآوری و درک اهمیت جامعه پرتلاش و توانمند داروسازان کشور در تکمیل چرخه تامین سلامت می‌باشد. در شرایط سخت حال  حاضر، جامعه داروسازان صدیق و سختکوش با تلاش و از خودگذشتگی و نجابت، همگام با سایر کادر درمان با ایجاد نگرش علمی و ارائه اطلاعات مورد نیاز در جهت تسکین آلام دردمندان و ارتقای سلامت بیماران نقش موثری در مقوله تجویز منطقی دارو در مراکز ملکی ایفا نموده‌اند.

 اینجانب ضمن تبریک و شادباش این روز به کلیه داروسازان کشور به ویژه همکاران استان فرهیخته و عالم خیز مرکزی، امیدوارم امسال نیز همچون سال‌های گذشته در سایه تعهد حرفه‌ای و سازمانی در شرایط خطیر فعلی خدمات شایسته‌ای به مردم شریف ایران خصوصاً بیمه شدگان عزیز ارائه و موجبات رضایتمندی مراجعین فراهم گردد.»

دکتر علی یادگاری،معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلیدواژه‌ها: روز داروساز محمد زکریای رازی طبیب، شیمیدان و داروشناس بزرگ ایرانی دکتر علی یادگاری،معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :