در یاداشتی صورت گرفت؛

یادداشت معاون غذا و دارو اراک به مناسبت ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر

۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۰ کد : ۴۸۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۳۵
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به مناسبت ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر یادداشتی را منتشر نمود.
یادداشت معاون غذا و دارو اراک به مناسبت ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به مناسبت ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر یادداشتی را منتشر نمود.

در متن این یادداشت آمده است:

بسمه تعالی

در اول ذی القعده سال ۱۷۳ هجری قمری تاریخ چشم به راه فاطمه‌ای دیگر بود. انتظار به سر می آید و شمیم دلنوازی خانه خورشید را فرا گرفته و کوثر فاطمی جوشیدن می گیرد.

بی شک اهل بیت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) چهره‌های پر فروغی به جهانیان عرضه کرده اند که نامشان مانند ستارگان درخشان در آسمان فضایل می درخشد. درخشان ترین ستاره در میان بانوان هفتمین منظومه ولایت؛ حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) فرزند حضرت امام موسی کاظم(علیه السلام) بود. بانویی که سال‌هاست تشنگان معرفت از حریمش زلال ایمان می نوشند و عارفان با گذر بر زندگی فرزانه اش و درک لحظه های آسمانی شدنش، درهای عروج را به روی خود می گشایند و بوی وصال را در گستره زمین منتشر می سازند.

حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)؛ که خود پرورش یافته مکتب ائمه طاهرین(علیهم السلام) و یادگار صاحبان آیه تطهیر بود نمونه عالی از طهارت و پاکی بودند به گونه ای که خاص و عام ایشان را با عنوان «معصومه» لقب داده اند.

عالمه و محدثه اهل بیت ( علیهم السلام ) یکی از والاترین عناوینی بود که نشان دهنده بلندی مرتبه علم و آشنایی کریمه اهل بیت ( سلام الله علیها ) با معارف بلند اسلام و مکتب حیات بخش تشیع بود.

سالروز ولادت سراسر نور کریمه اهل بیت ( علیهم السلام ) و شفیعه روز جزاء حضرت معصومه ( سلام الله علیها ) و روز دختر بر تمامی دختران و بانوان مبارک باد.

دکتر عباس علیمرادیان

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

کلید واژه ها: ولادت حضرت معصومه(س) پیام تبریک دکتر علیمرادیان


( ۱ )

نظر شما :